<<Ο Κ.Παπανδρεου υπηρξε μεγας πολιτικος κατα την γνωμη μας,ο μεγαλυτερος της Νεοελληνικης Ιστοριας.Δεν υποσχεθηκε λογια και οραματα.Ειπε απλως:-KAMETE OTΙ ΘΕΛΕΤΕ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΕ ΨΗΦΙΖΕΤΕ->>
κρατος δικαιου>>
Η λαικη κυριαρχια συνεπως,αναφερει περιπου στο βιβλιο του ο Επτανησιος Διανοητης,δεν ηταν ενα απλο συνθημα.Η λαικη κυριαρχια οχι μονο ηταν πληρης,αλλα και σχεδον ανεξελεγκτη κατασταση.Καθως το αρχαιο ρητο <<παν μετρον αριστον>>,πηγε περιπατο.
<<Ο Κ.Παπανδρεου δεν εκανε παροχες.Αυτο ειναι ενα ιστορικο ψευδος.Ο κ.Παπανδρεου παρεδωθηκε τοσο πολυ στον λαο,και παρεδωσε τα παντα στον <<κυριαρχο>> λαο,ωστε τον αφησε πληρως να <<εκδηλωθει>> σε ολα τα επιπεδα.Και σημερα να ξερουμε τι μας γινεται>>
Γ.Κακλαμανης στα κεφαλαια της περιοδου 1981-1989 απο το βιβλιο του <<Η Ελλας ως κρατος δικαιου>>που γραφτηκε πριν 22 χρονια περιπου.
Και θα συμπληρωσουμε εμεις...και σημερα να βλεπουμε γυρω μας τι γινεται.
Οι δημοκρατικες διαδικασιες εισηχθησαν <<ως χειμαρος>> και εισηχθησαν με τετοιο τροπο,και σε τοσο κοσμο,που να χασουν καθε νοημα,οπως δινεις ενα αεροπλανο να το πιλοταρει ενας που ξερει να καβαλαει μονο μουλαρι εως τοτε.
Ετσι προεκυψε η <<λαικη συμμετοχη>> στους <<αθανατους>> αγροτικους συνεταιρισμους,που αν και αθανατοι εχουν πεθανει ολοι απο τον καρκινο της διαφθορας,στην τοπικη αυτοδιοικηση,και στις ατασθαλιες της,τα ρουσφετια της,την κακοδιαχειριση της,στην ανεξελεγκτη και εκει διαφθορα της.
<<Τα συνδικατα λευτερα δημοκρατικα>>,που σημαινει ανεξελεγκτη συνδικαλιστικη δραση και <<λαικη συμμετοχη στο κρατος και τις επιχειρησεις του>>,με αποτελεσμα εκτος ολων των σημερινων ΔΕΚΟ,ακομα και η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ των 5 Ηπειρων και 5 Θαλασσων,να βρεθει στους 5 δρομους.
Ο κ.Παπανδρεου πηρε τα υπογεια και τα πηγε στα ρετιρε,ουτε καν στο 3 οροφο,με αποτελεσμα τα υπογεια να ζαλιστουν σε αυτο το υψος,και λογω της <<λαικης κυριαρχιας>>,να θελουν να πεταξουν ακομα πιο ψηλα.
Ομως για να ειμαστε και δικαιοι.Ηταν ως ενα βαθμο,υποχρεωμενος να λειτουργησει ετσι.Σαν ηγετης χειραφετησης μεγαλων κοινωνικων ομαδων,δειχνοντας οτι το μεχρι τοτε,(απο το 1831),συνταγματικα και νομικα κατοχυρωμενο πλαισιο υπαρξεως του Νεοελληνικου κρατους,(Κρατος-παρακρατος,οικονομια-Παραοικονομια,υπηρεσιες-παραυπηρεσιες),και η εν γενει διχαστικη υποσταση που τοσο εξυπηρετουσε την παλαια πολιτικη ζωη,δεν επαρκουν πλεον για την συνεχιση της χωρας.
Χρειαζοταν μια <<αλλαγη>>,σε ολα στα παντα.
Αυτο τελικα ομως που εκανε την διαφορα,αυτο τελικα που ηταν η αιτια να μην αλλαξει η μοιρα αυτου του τοπου και της Ελληνικης κακοδαιμονιας 190 ετων,αυτο τελικα που εκανε αυτην την χωρα,να χρεοκοπησει και παλι ηταν το εξης καθοριστικο που κρυβεται στην φραση ενος Μεγαλου Ανδρα που καποτε ειχε πει.
<<Ηγετης ειναι αυτος που συρει τον Λαο,και οχι αυτος που συρεται απο τον Λαο>>
Και ο Α.Παπανδεου εσυρθη απο τον Λαο.
Με αποτελεσμα ως <<κυβερνηση πια ολων των Ελληνων>>,ο Λαος δια της <<λαικης κυριαρχιας>> και δια της <<λαικης συμμετοχης>>,να φτιαξει και αυτος το δικο του λαικο συνδικαλιστικο παρακρατος,παντου οπου τον επαιρνε,αφου πια <<ηταν κυριαρχος>>,και κυριως στο κρατος αιχμης,την δημοσια διοικηση,τις ΔΕΚΟ,στο ΕΣΥ,οπου εκει ο <<λαος>> διοικουσε τα παντα,αλλα και στα πανεπιστημια,στα οποια η συνδιοικηση και η <<συναλλαγη>>,αποτελεσμα της <<αλλαγης>>,τα εφερε στην σημερινη κατασταση.
Το πολιτικο λεξιλογιο που χρησιμοποιηθηκε τοτε,ηταν η σηματοδοτηση της νεας σχολης της μεταπολιτευσης,που την υιοθετησαν εκτοτε ολα τα κομματα,απο την ακρα δεξια,εως την ακρα επαναστατικη αριστερα.
ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΗΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΣ,εχει περασει παντου,σε πολιτικους και δημοσιογραφους,κομματα και συνδικατα.
ΟΙ ΜΗ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΙ.
ΟΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΙ ΡΑΧΟΚΟΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ,(τωρα πως μια ραχοκοκαλια φοροδιαφευγει με επισημα στοιχεια κατα 70%,αυτο ειναι ενα απο τα ακατανοητα της νεας μεταπολιτευτικης σχολης.
Καθως εαν <<το εθνος>> ειχε ραχοκοκαλια δεν θα ειχε σωριαστει κατω αναισθητο.)
ΤΑ ΠΕΡΗΦΑΝΑ ΓΗΡΑΤΕΙΑ.
ΤΑ ΑΔΟΥΛΩΤΑ ΝΕΙΑΤΑ.
Λεξεις που καθοριζαν εν πολλοις μια νεου τυπου πελατειακη σχεση αναβαθμισμενη σε σχεση με το παρελθον.
Ο περηφανος Λαος,που του αρεσει να του χαιδευουν τα αυτια,να του λενε καλα λογια,να του μιλουν συνεχεια ΓΙΑ την ΥΨΗΛΗ ΤΟΥ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ,την ευθυνη του,και την σοφια του σε καθε εκλογικη αναμετρηση.
Ειναι φοβερο οτι σε καθε εκλογικη αναμετρηση και ανεξαρτητα απο το αποτελεσμα,ο λαος ψηφιζε παντα σοφα και σωστα.Μα παντα.
Οπως τοτε που εστειλε τρεις φορες τον Τρικουπη στο σπιτι του,τον Βενιζελο το 1920 στην εξορια.Οταν ο λαος ψηφιζει για βουλευετες,αποτυχημενους τραγουδιστες η ηθοποιους.Οταν το 2009 και δυο μηνες πριν τις εκλογες θεωρουσε σε δημοσκοπησεις,τον Κωστα Καραμανλη τον νεωτερο,καταλληλοτερο για πρωθυπουργο.
Αλλα ας επανελθουμε.
Ο Αντρεας Παπανδρεου λοιπον δημιουργησε την κορυφαια πολιτικη σχολη στην Μεταπολιτευση που κραταει τα σκηπτρα εως και σημερα.
Ο Κωστας Καραμανλης τον θαυμαζε πιο πολυ και απο τον θειο του.Αλλωστε και αυτος,το 2004,κατι παρομοιο πρεπει να τους ειχε πει:
<<Κανετε οτι θελετε,αρκει να μην με εκθεσετε>>!!!
Αλλα και οσοι λενε οτι δεν τον θαυμαζουν τον Ανδρεα Παπανδρεου,υποκρινονται,τον θαυμαζουν ενδομυχα και προσπαθουν να του μοιασουν.
Ολοι σημερα προσπαθουν να τον μιμηθουν.
Απο τον κ.Καρατζαφερη εως τον κ.Τσιπρα.
Η πολιτικη ζωη της χωρας,ακομα και τουτες τις ωρες,ειναι ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΚΑΙ ΚΑΓΚΕΛΑ-ΚΑΓΚΕΛΑ ΚΑΙ ΜΠΑΛΚΟΝΙ.
Ολοι ειναι <<πνευματικα παιδια του>>.
Ειναι ο μεγαλυτερος ηγετης της Νεοτερης Ελλαδας,καθως ανεδειξε,συνδικαλιστες,συνεταιριστες,Πρυτανεις,
Προεδρους εκατονταδων σωματειων,απο ολο το πολιτικο φασμα,αλλα και ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ,που αν δεν ηταν αυτος,δεν θα τους ηξερε ουτε ο θυρωρος της πολυκατοικιας τους,(κατα δηλωση του αειμνηστου και ειλικρινους παλιου Βουλευτη Γιωργου Κατσιφαρα).
Αρα τι πιο φυσιολογικο,απο το να βγαινει καθε προεδρος σωματειου και να μιλαει συνεχως για <<κοκκινες γραμμες>>,σε οτι αφορα το δικο του τσιφλικι.
Οποτε και τι πιο φυσιολογικο απο το να λεει ο οποιοσδηποτε για σταση πληρωμων,και οτι αλλο γουσταρει,χωρις να εχει καμμια επιπτωση.
Και ακομα τι πιο φυσιολογικο,απο το να ψηφιζεται ενας νομος για τα ΑΕΙ απο 250 βουλευτες,και να κλεινουν ολα τα πανεπιστημια.
Και τι πιο φυσιολογικο απο το να προσπαθει η αξιοτιμος κ.Αννα Διαμαντοπουλου να παραστησει την υπουργο παιδειας ενος <<σοβαρου Ευρωπαικου κρατους>>,και να εχουν τρελλαθει οι Πρυτανεις στο χα-χανητο!!!
Και τι πιο φυσιολογικοτατο,απο το να δηλωνουν οι Πρυτανεις οτι <<θελουν ανοικτα πανεπιστημια>>,ενω λιγο πριν εδωσαν το συνθημα του κλεισιματος δια της αναβολης της εξεταστικης!!!!
Και τι πιο φυσιολογικο απο το να βαζουν οι καθηγητες πανεπιστημιων,εναν φανατικο κομματικο στρατο μειοψηφιας,να κλεινει τα πανεπιστημια για να προστατεψουν τα δικα τους αποκλειστικα προνομια και συμφεροντα.
Με μια <<ομορφη>> λεξη που ωριμασε στην σχολη της Μεταπολιτευσης,και την αποδεχθηκαν απαντες σαν κατι το αυτονοητο σαν κατι που απορρεει απο την <<λαικη κυριαρχια>>.
Ποια λεξη;;
ΚΑΤΑΛΗΨΗ!!!
Με αυτην την λεξη μεγαλωσαμε ολοι.ΚΑΤΑΛΗΨΗ.
Αυτο βεβαια εν μερει, ειναι και μια παλια αμαρτια,και κυριως κατσαπλιαδικη συμπεριφορα που ξεκιναει απο τις αυθαιρετες καταπατησεις και καταληψεις στρεμματων και χωραφιων.
Αλλα εαν την εξετασουμε και σαν λεξη στο ελληνικο λεξιλογιο,εχει μια τελειως διαφορετικη εννοια απο την σημερινη της χρησιμοτητα απο τους φοιτητες και εν γενει τους Νεοελληνες.
Καταληψη σημαινει ας πουμε,Καταληψη των χειμερινων ανακτορων.
Καταληψη του λοφου στο Μπιζανι.
Καταληψη της νησου Ιβοτζιμα.
Η,καταληψη ενος εμπορικου πλοιου απο πειρατες.
Δηλαδη εν τη ουσια,η καταληψη προυποθετει,εναν εχθρικο στοχο,στον οποιο ευρισκεται ο εχθρος,ταξικος η εθνικος,η δεν ξερω τι αλλο,και εμεις πρεπει να τον καταλαβουμε για να τον κανουμε δικο μας.
Πεστε μου τωρα τι νοημα εχει η καταληψη ενος Α.Ε.Ι.
Η, των συνορων της χωρας και των δρομων απο τους αγροτες.
Η,της προβλητας των λιμανιων απο το ΠΑΜΕ,(οπου γαμος και χαρα η Βασιλω πρωτη).
Νοημα,και επαναστατικο νοημα θα ειχε,(και οχι ψευτοτσαμπουκιστικο),η καταληψη των ιδιωτικων κολλεγιων και του κολλεγιου ΝΤΙΡΙ συμπεριλαμβανομενου,(στο οποιο πολιτικοι της αριστερας εχουν στειλει τα παιδια τους),απο τους φοιτητες,και οχι η καταληψη των δικων τους πανεπιστημιων,στα οποια δεν υπαρχει εσωτερικα καμμια πλουτοκρατια να την <<εξοντωσουν>>,αλλα ειναι δημοσια και δικα τους.
Ειναι σαν να σας λεω εγω οτι ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ,και κατι τρεχει στα γυφτικα...δικο μου κακο θα κανω,παρα καλο.
Οπως επαναστατικη καταληψη για το ΠΑΜΕ,δεν ειναι η προβλητα του λιμανιου,οπου εκει συνωστιζονται εργαζομενοι ταξιδιωτες,αλλα οι Ναυτιλιακες εταιρειες των εφοπλιστων.Αλλα εκει δεν τους παιρνει,τους παιρνει ομως στις προβλητες,γιατι εκει, εχουν απεναντι τους,ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ,και ενα πολιτικο συστημα που θητευσε στην μεταπολιτευτικη σχολη,και θεωρει την καταληψη πραξη <<δημοκρατικης διεκδικησης>>,και οχι καταπατησης των ελευθεριων του διπλανου,οπως πραγματικα ειναι και οριζεται,σε ενα σοβαρο κρατος,και οχι σε ενα μπαχαλο.
Ενα πολιτικο συστημα,στο συνολο του,που <<διδαχθηκε>> απο την σχολη της μεταπολιτευσης που παραπανω,ειπαμε,πως η καταληψη ειναι μια αυτονοητη ενεργεια,στα πλαισια <<της λαικης κυριαρχιας>> και της <<λαικης συμμετοχης>>,οποτε αν αυτο απαγορευθει με νομο,τοτε <,εχουμε αυτοματως χουντα>>.
Αυτη ειναι η σχολη του Ανδρεα Παπανδρεου,που υιοθετηθηκε πληρως απο ολον τον κοινοβουλευτισμο και τον εξωκοινοβουλευτισμο.
Οπως επαναστατικη καταληψη για τους αγροτες,και τους αγροτοπατερες ,δεν ειναι το κλεισιμο των δρομων,και των συνορων της χωρας,αλλα η καταληψη των κεντρικων λαχαναγορων,οπου εκει οι χοντρεμποροι τους εχουν απομυζησει.Αλλα ουτε εκει τους παιρνει,αφου πολλοι εξ αυτων,και κυριως οι αγροτοπατερες,εχουν μαζι τους υπογειες συναλλαγες.
Οποτε και η νεολαια και οι φοιτητες,διδαχθηκαν την ΚΑΤΑΛΗΨΗ,σαν μια ετησια ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑ,κατι σαν τις αποκριες,η,τις εθνικες εορτες,που στην χωρα μας,στην μονη χωρα του κοσμου,ειναι ταυτοχρονως και θρησκευτικες.
Ειναι οπως ολοι,που μεγαλωνουμε,μαθαινοντας,ας πουμε ενα παραδειγμα,πως στις 25 Μαρτιου παντα,τρωμε μπακαλιαρο.
Ε,λοιπον,οσο σχεση εχει ο μπακαλιαρος,με την 25 Μαρτιου,αλλο τοσο σχεση εχουν οι καταληψεις των ΑΕΙ,με τον αγωνα για δημοσια παιδεια.
Η,για να πουμε την πληρη αληθεια,εχουν μεγαλη σχεση,υπο την εννοια ,οτι μπακαλιαρος την 25 Μαρτιου και καταληψεις των Α.Ε.Ι κρυβουν σκοπιμοτητες.
Καθοσον απο μικρος ειχα βασιμη υποψια περι του Μπακαλιαρου της 25 Μαρτιου,οποτε και οι υποψιες,επιβεβαιωθηκαν,κατα την προσφατη επισκεψη μου στην Λευκαδα,οπου εκτος απο τα βιβλια που διαβασα συζητησα και με ανθρωπους.
Επειδη λοιπον ουτε η Παναγια εφαγε μπακαλιαρο προκειμενου να μεινει εγκυος,(απο τα θρησκευτικα γνωριζουμε οτι ελαβε εναν απλο κρινο απο τον αρχαγγελο),ουτε και ο Κολοκοτρωνης ομοιως εφαγε προκειμενου να κανει την επανασταση,το κολπο το εκαναν οι Αγγλοι,στην προσπαθεια τους να εξαγουν ενα απο τα βασικα ειδη διατροφης τους,που σημερα οσοι ζουν στο Λονδινο,τα γνωριζουν και με την ονομασια,FISHEN-CHIPS.
Ψαχνοντας λοιπον τροπους πωλησης,και επειδη εδω,δεν υπηρχε μεγαλη καταναλωση,επρεπε να βρεθει ενας τροπος,θρησκευτικου-εθνικου καταναγκασμου,
Και ευρεθη η 25 Μαρτιου.Ειναι προφανες οτι καποιοι παπαδες και πολιτικοι,πηραν και τις αντιστοιχες προμηθειες,αυτο συνεβει φυσικα,τον 19οαιωνα,και απο τοτε τρωμε 25 Μαρτιου Μπακαλιαρο.
Προσωπικα ειμαι περηφανος,που αν και τρωω μπακαλιαρο,δεν εχω φαει ποτε την 25 Μαρτιου,χωρις καν να ξερω το γιατι,που προσφατα το εμαθα.
Ετσι λοιπον ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ,στα ΑΕΙ εχουν σκοπιμοτητες.
Οι σκοπιμοτητα στα ΑΕΙ ειναι οτι καποιοι <<ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΙ>>,προκειμενου να κρατησουν τα προνομια της <<Λαικης κυριαρχιας>> και της <<λαικης συμμετοχης>>,που τους εδωσε η σχολη του Ανδρεα Παπανδρεου,βαζουν τους φοιτητες να <<τρωνε μπακαλιαρο>>,δηλαδη να κανουν καταληψη στο ιδιο τους το σπιτι,στο δημοσιο πανεπιστημιο,που εφτυσαν αιμα και χρημα,(οι γονεις τους),να μπουν σε αυτο,και μετα να το κλεινουν,για να υπερασπιζουν τα συμφεροντα καποιων <<Εγγλεζων>> κοτσαμπασηδων,που θελουν να συνεχισουν το δογμα της σχολης που λεει:
<<καμετε οτι θελετε,αρκει να με ψηφιζετε>>
Διαβαστε παρακατω.Περι Γερασιμου Κακλαμανη
Η ΕΛΛΑΣ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ,αποσπασμα απο το καταπληκτικο αυτο βιβλιο
εφερε την ισοτητα ...κατεβασε το γενικο επιπεδο στο μηδεν και μας εξισωσε ολους! εξυπνους ,ηλιθιους, αγραμματους ,ικανους ,ανικανους ,τιμιους ,απατεωνες ...ολοι γιναμε ενα ! ολοι στον πατο οπως η λασπη στο βυθο . Αυτον τον "σοσιαλισμο" εφερε το ΠΑΣΟΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ νεώτερος(στα μέσα της δεκαετίας του 70) θυμάμαι μια συζήτηση για το τι κόμμα είναι αυτό που φτιάχνει ο Α.Π. και παίρνει από την Αριστερά ακόμα και τα σώβρακα! Οι περισσότεροι λέγαμε σοσιαλδημοκρατικό (πολύ κακιά λέξη τότε),αλλά προφανώς κάναμε τεράστιο λάθος . Ο Στέφανος Πεσμαζόγλου (γιος του αείμνηστου Γιάγκου)κατέβασε μιαν ανάλυση όπου κατέληγε ότι το ΠΑΣΟΚ είναι ποπουλίστικο και ο Ανδρέας λαϊκιστής-δημαγωγός. Δικαιώθηκε. Σήμερα βέβαια θερίζουμε αυτά που σπείραμε.Ευτυχώς υπάρχουν σοβαροί άνθρωποι που προβληματίζονται και βρίσκονται σε όλη την έκταση του Συνταγματικού τόξου των πολιτικών δυνάμεων και που πιστεύουν στην ανάγκη των μεταρρυθμίσεων και του εκσυγχρονισμού (να κι άλλες κακές λέξεις).Δεν τολμούν όμως, κι αν τολμήσουν τους περιμένει ο χλευασμός (βλέπε Φώτη το παράδειγμά σου με την Άννα). Δυστυχώς ζούμε έναν ιδιότυπο ζαχαριαδισμό και το στίγμα του προδότη περιμένει τον κάθε Αλέκο Παπαδόπουλο,τον κάθε Γιώργο Φλωρίδη,Μόσιαλο, Ραγκούση,τον κάθε Λεωνίδα Κύρκο!Οι παρέες του Σαμαρα,του Τσίπρα,της Αλέκας και του βαθέως ΠΑΣΟΚ επικρατούν.Τα πράγματα έχουν πάρει καταστροφική πορεία και σε λίγο θα είναι αργά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι προκαλεί θυμηδία η προσπάθεια κάποιων να επαναφέρουν ως σωτήρα τον Καραμανλή τον μικρό
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/241319/Default.aspx
χολιγουντιανό σενάριο που θυμίζει ταινία με τον Χάρισον Φορντ
http://youtu.be/Y0Mer1pAQ84
Ντινο εγω δεν χλευαζω την κ.Διαμαντοπουλου.Η κ.υπουργος η ιδια,αυτοαναιρειται,οταν,αντι να τους στειλει ολους αυτους τους Κοτσαμπασηδες στην δικαιοσυνη,και να πανε σπιτια τους,για παραβιαση νομου,καθεται και μιλαει μαζι τους,(ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΣ).Μιλαει με τους ΑΡΧΙΚΟΤΣΑΠΜΑΣΗΔΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,τους συγχρονους ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗΔΕΣ,που αντι για τα κουμπουρια,εχουν τους κομματικους στρατους των φοιτητων,που νομιζουν οτι κανουν επανασταση,ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομιζω πως εγινα σαφης.
Φώτη μου σ' ευχαριστώ για την τιμή της αφιέρωσης. Η ανάρτησή σου είναι μια ψύχραιμη και ρεαλιστική αποτίμηση των θητειών του Αντρέα σε σχέση ΚΑΙ με τη σημερινή πραγματικότητα, που δεν στερείται το απαραίτητο σαρκαστικό χιούμορ που τονίζει το πικρό αδιέξοδο που βρεθήκαμε σήμερα εξ αιτίας ΚΑΙ των αιτίων που αναφέρεις. Με τον Αντρέα συνέβη το εξής φοβερό και τρομερό: Αντί, ως ηγέτης με δοσμένη τεράστια πολιτική ισχύ, να αλλάξει εύκολα τον ιστορικό ρου της χώρας, ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟ ΛΑΟ, κατάφερε το ακριβώς αντίθετο: Να υποδαυλίσει, να καλλιεργήσει και στο τέλος να αναδείξει τις χειρότερες πλευρές των Νεοελλήνων, έτσι ώστε να έχουμε μια διαρκή ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ, στην οποία εντάσσεται ως βασικό πολιτισμικό στοιχείο η νοοτροπία του λαού... Φυσικά, ο Αντρέας ανέλαβε μετά από μια μακρά περίοδο καταπίεσης του λαού από τις κυβερνήσεις βίας και νοθείας της δεξιάς και η εκλογή του είχε και ένα χαρακτήρα πολιτικής και κοινωνικής απελευθέρωσης του λαού. Αλλά από κει μέχρι του να γίνει η χώρα αντί για σοβαρό ευρωπαϊκό κράτος, κοινοβουλευτική μπανανία, υπάρχει ένα χάος για το οποίο ευθύνεται ο Αντρέας. Ο οποίος τελικά υπήρξε ηγέτης, αλλά μόνο για το κόμμα του. Όχι για τη χώρα. Δυστυχώς η νεώτερη ιστορία της Ελλάδας, είναι μια πικρή ιστορία χαμένων ευκαιριών....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με την κριτική του άρθρου σχετικά με τον Α.Γ.Π. Παρ' όλο που την βρίσκω πολύ υπερβολική το αποτέλεσμα για την χώρα επιτρέπει ακόμα και την υπερβολή. Διαφωνώ όμως τελείως με την κατάσταση στην Ελλάδα προ Α.Γ.Π. Πολύ απλά γιατί τα πράγματα ήταν πολύ καταπιεσμένα. Και μιλώ για την περίοδο 1956 ( Ημερομηνία που ήρθα στην Ελλάδα από την Αίγυπτο) έως 1981. Ο Γ.Α.Π βέβαια από την πολύ καταπίεση πήγε απότομα στην άνευ ορίων Ελευθερία. Ήταν όμως φυσικό αυτό μετά από την τόση μεταπολεμική πίεση των τότε Κυβερνήσεων. Μας διαφεύγει όμως και η νοοτροπία μας σαν λαός. Συμπορευόμαστε συνήθως με τον νικητή των εκλογών (οι περισσότεροι), και μετά μετράμε τα λάθη των πολιτικών μας. Το λάθος είναι καταδικό μας γιατί συνήθως δεν ψηφίζουμε για το Γενικό Καλό, αλλ για το απόλυτο προσωπικό μας ΣΥΜΦΈΡΟΝ. Και με αυτόν τον τρόπο "αλωνίζουν" οι ανίκανοι για να μην τους ονομάσω αλλιώς αρκετοί πολιτικοί μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετική η ανάλυση και πιο πολύ το σκωπτικό της υφος
ΑπάντησηΔιαγραφή