Powered By Blogger

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

ΕΙΜΑΙ Ο ΕΙΡΗΝΙΚΟΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....!!!

ΑΓΑΠΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ…
<<Είμαι ο ειρηνικότερος άνθρωπος .Οί επιθυμίες μου είναι:μία ταπεινή καλύβα,μία αχυρένια στέγη,αλλά και ένα καλό κρεβάτι,καλό φαί,γάλα και βούτυρο,πολύ φρέσκα λουλούδια στα παράθυρα,μπροστά στην πόρτα μερικά ωραία δέντρα,κι αν ο καλός θεός θέλει να με κάνει τρισευτυχισμένο,ας μού δώσει τη χαρά να δώ κρεμασμέμους σε αυτά τά δέντρα κάπου έξι με εφτά από τους εχθρούς μου.Με όλη μου την καρδιά θα τους συγχωρήσω πρίν από τον θάνατο τους γιά όλα τά κακά πού μού έκαναν στην ζωή—ναι, πρέπει να συγχωρούμε τους εχθρούς μας όχι όμως πρίν κρεμαστούν.>> Χ Α Ι Ν Ε
Σε έναν μεγάλο ποιητη επιτρεπεται να εκφράζει ,αυστηρά απαγορευμένες ψυχολογικές αλήθειες .Ετσι ομολογεί ο Χ Α Ι Ν Ε .Απόσπασμα από το παγκοσμίου φήμης έργο του Σ.ΦΡΟΥΝΤ Η ΔΥΣΦΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ!!
Das Unbehagen in der kultur δείτε εδω όλο το έργο στα Γερμανικά...
Στήν Ελληνική έκδοση υπάρχει με τον τίτλο <<Πολιτισμός πηγή δυστυχίας>>.Εκδόσεις Επίκουρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου