Powered By Blogger

Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ Η ΕΛΛΑΣ

Eίχα ένα μαγαζί 38 χρόνια.Επεσε έξω,χρωστάω τα κέρατά μου.Μού έκαναν hair-cut οι Τράπεζες 50% τού χρέους.Μού δίνουν καί άλλα δανεικά.Αλλά μού λένε ότι σέ ένα τέτοιο μαγαζί δέν μπορώ να΄έχω 100 υπαλλήλους αλλά μόνο 50,γιά να είναι βιώσιμο.Μού λένε επίσης ότι πρέπει να βάλω ηλεκτρονικό σύστημα προμήθειων,καί όχι να αφήνω τούς υπαλλήλους μου να αγοράζουν αναλώσιμα από όπου γουστάρουν καί από όποιον τ
όυς δίνει την μεγαλύτερη μίζα.
Εχω καί μία μεταφορική εταιρεία με καμμιά 20αριά φορτηγά και με 50 οδηγούς,που μπαίνει μέσα .
Μία υπηρεσία συντήρησης πισινών με 70 υπαλλήλους αλλά ΄δεν συντηρώ ούτε μία πισίνα.
Ενα καζίνο που μπαίνει μέσα,καί 5 ξενοδοχεία σαν και αυτά τα παλιά ΞΕΝΙΑ του ΕΟΤ,(τα θυμάστε),που έχουν ερημώσει.
Οι δανειστές μου λένε να τα πουλήσω γιά να εξοικονομήσω λεφτά που θα ξαλαφρώσουν το δάνειο.
Αλλά οι υπάλληλοι στό μαγαζί μου φωνάζουν ότι αυτό είναι ξεπούλημα.Αλλά κανείς τους,δέν λέει που θα βρώ τα λεφτά να τούς πληρώσω.
Το χειρότερο:Αυτοί που φωνάζουν περισσότερο γιά ξεπούλημα είναι αυτοί που πήραν σύνταξη από το μαγαζί μου στά 48 χρόνια τους,καί εγώ ο Μαλάκας,συμφώνησα να τούς πληρώνω την σύνταξη,υπό τύπου ιδιωτικής ασφάλειας,απο τα κέρδη του μαγαζιού,που θα έβγαιναν απο την εργασία τών υπολοίπων που συνεχίζουν να δουλεύουν μέχρι τα 65,και κινδυνεύουν κιόλας να μείνουν άνεργοι.
Εστειλα e-mail στούς δανειστές και τόυς είπα.<<Δέν μπορώ να ξεπουλήσω τήν περιουσία μου,δέν μπορώ να απολύσω υπαλλήλους μου,δέν μπορώ να κόψω συντάξεις από αυτόυς πού βγήκαν σε σύνταξη στα 48 χρόνια τους.Αλλά σάς υπόσχομαι να κάνω ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ>>
Σήμερα άνοιξα τό mail και είδα τήν απάντηση τους:
<<Ε, αφού δέν την ξεπουλάς βάλτην στόν κώλο σου και βρές λεφτά μαλάκα να διατηρήσεις το μπουρδέλο σου>>
Τί αγένεια Θεέ μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου