Powered By Blogger

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Ακου Ανθρωπάκο ψηφοφόρε τής Χρυσής Αυγής....

Ακου Ανθρωπάκο ψηφοφόρε τής Χρυσής Αυγής:
<<Αλλα να πως σκεφτεσαι:
-Για ολα φταινε οι Εβραιοι.
-Τι ειναι Εβραιοι ,ρωταω.
-Ανθρωπος με εβραικο αιμα ειναι η απαντηση σου.
-Τι διαφορα υπαρχει μεταξυ του εβραικου αιματος και του αιματος των αλλων Λαων;;
H ερωτηση αυτη σου φαινεται δυσκολη,δισταζεις μπερδευεσαι και απαντας:
-Εννοω την εβραικη φυλη.
-Τι ειναι φυλη,ξαναρωταω.
-Φυλη;Μα αυτο ειναι ευκολο,οπως ακριβως υπαρχει και η Γερμανικη φυλη υπαρχει και η Εβραικη φυλη.
-Ποια ειναι τα χαρακτηριστικα της εβραικης φυλης ρωταω παλι.
-Να,οι Εβραιοι εχουν μαυρα μαλια,κυρτη μυτη κι εξυπνα ματια.Ειναι κεφαλαιοκρατες και φιλοχρηματοι.
-Εχεις δει ποτε μεσογειακο Γαλλο,Ιταλο,πλαι-πλαι με εναν Εβραιο;Μπορεις να τους ξεχωρισεις;
-Ε,να,οχι ακριβως..
-Τι ειναι λοιπον Εβραιοι;Το αιμα τους δεν ειναι διαφορετικο,η οψη τους δεν διαφερει απ των Γαλλων η των Ιταλων.Εχεις δει ποτε Γερμανο-εβραιους;
-Βεβαια εχω δει,μοιαζουν με τους Γερμανους.
-Και τι ειναι Γερμανος;
-Αυτος που ανηκει στην βορεια αρεια φυλη.
-Ειναι οι Ινδοι αρειοι;
-Βεβαια.
-Ειναι Βορειοι;
-Οχι
-Ειναι ξανθοι;
-Οχι.
-Οπως βλεπεις ανθρωπακο,δεν ξερεις τι ειναι Γερμανος και τι Εβραιος.
-Ομως υπαρχουν Εβραιοι.
-Οπωσδηποτε υπαρχουν,οπως υπαρχουν Χριστιανοι και Μωαμεθανοι.
-Εννοω η Εβραικη Θρησκεια.
-Ηταν ο Ρουσβελτ Ολλανδος,ανθρωπακο;
-Οχι.
-Τοτε γιατι λες τον απογονο του Δαυιδ Εβραιο,αφου δεν λες τον Ρουσβελτ Ολλανδο;
-Με τους Εβραιους τα πραγματα ειναι διαφορετικα.
-Ποια ειναι η διαφορα;
-Δεν ξερω.
Ετσι μωρολογεις Ανθρωπακο.
Και απο τις μωρολογιες σου ξεπετιουνται πανοπλες στρατιες,που σφαζουν δεκα εκατομμυρια ανθρωπους επειδη ηταν <<Εβραιοι>>.
Εστω και αν δεν μπορεις ακριβως να ορισεις τι ειναι Εβραιος.
Να γιατι γελανε σε βαρος σου.
Να γιατι εισαι βυθισμενος στον βουρκο.
Λες <<Εβραιος ειναι>>και αισθανεσαι ανωτερος.
Και νοιωθεις αθλια ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ ΕΒΡΑΙΟ.
Αυτο ειναι μονο απειροελαχιστο κομματι της αληθειας για σενα ανθρωπακο.......
Μονο εγω και κανενας αλλος στον κοσμο,εχω το δικαιωμα να ορισω τι ειμαι.
Ειμαι βιολογικα και πολιτιστικα,ενας μιγαδας και ειμαι περηφανος που ειμαι το σωματικο και πνευματικο αποτελεσμα της διασταυρωσης ολων των ταξεων,φυλων και εθνων,ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΦΥΛΗ,Η ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΤΑΞΗ,σαν κι εσενα,που δεν ειμαι σωβινιστης σαν και εσενα,ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΦΑΣΙΣΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ,ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΤΑΞΕΩΝ....>>
Aπόσπασμα από τό βιβλίο ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ Β.Ράιχ.
Διαβάστε εδώ:

ΟΠΑΔΕ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ,ΠΑΨΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ MACACAS!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου