Powered By Blogger

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ 130.000 ΕΥΡΩ!!!

Θέλω κάποιον να μου δανείσει 130.000 ευρώ.Θέλω επίσης να με αφήσει μοναχό μου να τα διαχειριστώ.Υπ όψη,χρωσταω 260.000 ευρω απο παλιά,αφου οι δανειστές μου μού κούρεψαν χρέος 100.000 ευρώ τά απο τα παλιά.Ζητάω τα νέα 130.000 ευρώ,γιατί το μαγαζί που είχα εδώ και 40 χρόνια ήταν ενα μπάχαλο.Ηθελα 20 υπαλλήλους και ειχα προσλαβει 40(!!!).Οι περισσότεροι έπαιρναν επιδόματα φουσκωμένα.Από τούς 40 οι μισοί έφευγαν μέ σύνταξη στά 48 χρόνια τούς καί εγώ έπαιρνα αμέσως άλλους.Τό χειρότερο αυτοί πού φεύγουν στά 48 τους πληρώνω εγω δια των κρατήσεων των άλλων πού δουλεύουν.Οι υπάλληλοι μου, όταν έκαναν παραγγελίες αγόραζαν ακριβά τα υλικά,και έπαιρναν προμήθειες κρυφά από εμένα.Αφήστε χαλια το μαγαζι μου!!Τί νά σάς λέω τώρα είναι πάρα-πολλά.Τωρα θελω και επιμήκυνση του χρεους μου κατά 4 χρόνια και αλλα 130.000 ευρω.Καί θέλω καί ένα πακέτο νά "αναπτύξω" τό μαγαζί μου.
Οι δανειστές μου τα δίνουν με προυποθέσεις.
Εγω βάζω κόκκινες γραμμές.Και κυρίως δεν υπογράφω τίποτα.
Μάλιστα τήν Τρίτη θά κατέβω μέ τούς υπαλλήλους τού μαγαζιού μου σέ διαδήλωση κατά τών δανειστών
Μολις σήμερα πήρα ένα γράμμα απο τούς Δανειστές στό e-mail μου.
Ελεγε μονο μια φραση:
ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου