Powered By Blogger

Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ.
Γιά ευνόητους λόγους τεχνικά δέν αναφέρονται ονόματα και τοποθεσίες.
Θά φρίξετε μέ αυτά πού καταγγέλει ο μηνυτής!!
Νά τι σημαίνει κλειστά επαγγέλματα.Να ποιά είναι τα διαχρονικά "στρατεύματα κατοχής".
ΜΗΝΥΣΗ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Κ.ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΩΞΗΣ ΑΘΗΝΑΣ,υποβλήθηκε τον Μήνα Ιούνιο του 2010 σέ Αστυνομικό τμήμα τής Αθήνας.
"Θα σού φέρουμε το ΠΑΜΕ να σου σπάσει το μαγαζί"!!!!
Συνέβη τότε σέ μία Πανελλαδική απεργία πού συμμετείχαν και τά Φαρμακεία

<<Είμαι φαρμακοποιός και διατηρώ κατάστημα φαρμακείο επί της οδού .......αριθμός ....Σήμερα και περί ώρα 08.00 άνοιξα το φαρμακείο μου κανονικά προκειμένου να εργαστώ,περί ώρα 10.00 έλαβα δύο τηλεφωνήματα από τον φαρμακευτικό σύλλογο Αττικής και συγκεκριμένα από την κ.Ν......και κυρία Κ.....,όπως μου δήλωσαν στο τηλέφωνο,οί οποίες μου ανέφεραν ότι είναι διοικητικοί υπάλληλοι στον σύλλογο,καί πώς με εντολή του Προέδρου με ρωτούσαν αν θα απεργήσω η όχι.Εγώ τούς απάντησα ότι αυτά είναι ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα,και δέν τούς απαντώ,καί πώς δεν δέχομαι τέτοιες ερωτήσεις.Συγκεκριμένα η κ.Ν...μου απάντησε πως θα το σημειώσει και θα το πεί στόν Πρόεδρο.Μετά το τηλεφώνημα αυτό καί περί ώρα 11.00 εμφανίστηκε μία ομάδα τριών περίπου ατόμων,πιθανόν μετά ενημέρωση τής κ.Ν.....που δήλωσαν φαρμακοποιοί και εισήλθαν στο φαρμακείο φωνάζοντας σε εμένα:<<Κλείστο-είσαι αλήτης>> καί πολλά άλλα.Εγώ τούς κάλεσα να βγούν έξω και ταυτόχρονα κάλεσα από το κινητό μου την αστυνομία γιατί είχαν απειλητικές διαθέσεις.Την ώρα που τηλεφωνούσα στην Αμεση Δράση,τα ανωτέρω άτομα απομακρύνθηκαν περίπου δύο μέτρα από το φαρμακείο μου και ξεκίνησαν να φτύνουν και να πετούν μπουκάλια στην πρόσοψη του φαρμακείου.Κατά την απομάκρυνσή τους,ένα από τα άτομα πέταξε ένα μπουκάλι με θολό περιεχόμενο,και πρός στιγμήν τρομοκρατήθηκα γιατί νόμιζα πώς είναι βόμβα μολότωφ,αλλά καί με βάση τα χθεσινά γεγονότα που έγιναν,σπάζοντας τα παρακείμενα καταστήματα και τήν πρόσοψη του φαρμακείου μου πού ήταν μαρμάρινη,εγώ πανικοβλήθηκα και προσπάθησα να τούς απομακρύνω με τόν πιό πρόσφορο τρόπο,φοβούμενος γιά το καταστημά μου.Την ώρα πού έφευγαν,αυτός που πέταξε το μπουκάλι με το θολό περιεχόμενο φώναξε σε
εμένα:<<Θα έρθουμε με εκατό άτομα και θα σού σπάσουμε το μαγαζί,προκαλώντας μου επί πλέον ανησυχία.Την 12.00 ώρα ενώ αστυνομικός της άμεσης 
δράσης,είχε έρθει στο φαρμακείο μου καί του εξηγούσα την επίθεση που δέχθηκα.εισήλθαν εντός φαρμακείου 30-40 άτομα,με επικεφαλής ένα κύριο Β......,φαρμακοποιό,ο οποιός διατηρεί φαρμακείο στην Περιοχή της Κ.......Τα ανωτέρω άτομα με απειλούσαν και με εξύβριζαν με διάφορες φράσεις διαταράσοντας την ομαλή λειτουργία του φαρμακείου.Στην εμφάνιση του αστυνομικού και κατόπιν υποδείξεων του,τα ανωτέρω άτομα βγήκαν έξω από το κατάστημα,και παρέμεινε μέσα ο Β........,ο οποίος έδωσε τα πλήρη στοιχεία του στον αστυνομικό.Ο αστυνομικός τούς είπε ότι μπορούν να κάτσουν στο πεζοδρόμιο,αλλά όχι να εμποδίζουν την είσοδο εντός φαρμακείου τών πελατών ασθενών κ.λ.π.Αφού αποχώρησε ο αστυνομικός τα ανωτέρω άτομα με την καθοδήγηση του Β......,είτε εμπόδιζαν την είσοδο των πελατών ασθενών διαπληκτιζόμενοι με αυτούς,είτε παρίσταναν τούς καταναλωτές και ζητούσαν επίμονα και κατά σειρά,από ένα ντεπόν,η μία ασπιρίνη,η ένα πονσταν και απαιτούσαν όλοι μαζί και κατά σειρά ρέστα από χαρτονομίσματα των 50 ευρώ καί εμπόδιζαν ταυτόχρονα ασθενείς μέ συνταγές,λέγοντας ότι είναι η δικιά τους σειρά,φωνάζοντας και βρίζοντας εμένα καί τούς πελάτες.Επειδή εμένα μού ήταν όλοι άγνωστοι πλήν του κ.Β.......,που είχα γνωρίσει,η φαρμακοποιός Μ.... Α.......,που διατηρεί φαρμακείο στην περιοχή του Μ.....,καί ήταν μαζί με τά άλλα άτομα παριστάνοντας τον πελάτη,μπήκε εντός του καταστήματος και με αποκάλεσε,<<μαλάκα>>,<<είσαι ξεφτιλισμένος>>,<<είσαι αλήτης>>,καί με άλλες πολλές βρισιές προσβάλλωντας την τιμή μου,την υπόληψή μου και το λειτούργημά μου.Ο Κ.Β.......,με απείλησε ότι θα μού το κλείσει το φαρμακείο καί μου είπαν συγκεκριμένα:<<Θα σού στείλουμε το ΠΑΜΕ το βράδυ να σού κάψει το κατάστημα>>,αυτός δύο γνωστοί του,που βρίσκονταν μαζί του και τούς αποκαλούσε με τα μικρά τους ονόματα.Ο κ.Β.......,είχε καταλάβει ουσιαστικά το φαρμακείο μου,προσποιούμενος αναλόγως τον πελάτη,τον ασθενή,τόν γιατρό,δίνοντας δήθεν πρώτες βοήθειες,σπρώχνοντάς με και φωνάζοντας μου,μέσα στο φαρμακείο μου:<<Είσαι άχρηστος>>,<<δεν είσαι φαρμακοποιός>>,καί συνέχισε να παριστάνει τον γιατρό σε φίλο του επίσης καταληψία,που προσποιούταν τον λιπόθυμο.Τού δήλωσα ρητώς και με πολύ κατηγορηματικό τρόπο,να φύγει από το φαρμακείο καί να σταματήσει να κάνει αντιποίηση ιατρικού επαγγέλματος,καί ότι μόνος υπεύθυνος γιά ότι συμβαίνει σε ανθρώπους εντός του φαρμακείου,είμαι μόνο εγώ υπεύθυνος απένατι στον νόμο,καί στην συνέχεια,ο λιπόθυμος,ώ του θαύματος ξύπνησε αυτόματα,αφού είχα καλέσει το ΕΚΑΒ καί έξω από το φαρμακείο τρέχοντας και χαχανίζοντας,τόν οποίο γνώριζε καλά ο κ.Β.......Την 14.00 έκλεισα το φαρμακείο μου καί τα 
ανωτέρω άτομα απεχώρησαν από το Φαρμακείο μου,απειλώντας,συγκεκριμένα ο κολλητός του κ.Β........,ότι άν ξανανοίξω <<θα το κάψουν το βράδυ μαζί με το ΠΑΜΕ>>
Ολοκληρώνοντας,επιθυμώ την ποινική δίωξη όλων τών ανωτέρω,γιά τα οποιαδήποτε αδικήματα διέπραξαν σε βάρος μου καί εναντίον του προσωπικού μου.Οσον αφορά την αστική βλάβη που υπέστην επιφυλάσσομαι του δικαιώματός μου.>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου