Powered By Blogger

Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

ΑΛΛΟ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ..

ΑΛΛΟ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ..
(Σειρα αναρτησεων βασισμενων σε κειμενα του Β.Ραφαηλιδη που δημοσιευτηκαν την δεκαετια του 1980 στο <<εθνος>> της Κυριακης,και βασιστηκαν στο βιβλιο του Επτανησιου Διανοητη Γερασιμου Κακλαμανη με τιτλο, <<Επι της δομης του Νεοελληνικου κρατους>>.Θα γινεται αναρτηση ολων αυτων των ιστορικων κειμενων,ανα τριημερο καθ ολη την διαρκεια και του Σεπτεμβριου.)

 ΑΛΛΟ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ.
Η επικαιροτητα στην Ελλαδα ειναι πολυ ΒΑΡΕΙΑ.To φθινοπωρο που ερχεται δεν θα φερει μονο τα πρωτοβροχια,ισως φερει εντονες <<καταιγιδες>>.Το ξερουμε ολοι και το βλεπουμε.Το να ξαναλεμε τα ιδια και τα ιδια πραγματα,για την κριση,την ανεργια ,την αναπτυξη και τα ρεστα,ειναι κατι που μαλλον ειναι πια βαρετο και μονοτονο.Οχι διοτι αυτα δεν ειναι σημαντικα.Αλλα πιο σημαντικο ειναι να δουμε ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ,να παμε πισω,εκει,οταν αυτο το κρατος συσταθηκε απο την ανυπαρξια.Και συσταθηκε τελειως λανθασμενα.Να δουμε την βαση της Ελληνικης κακοδαιμονιας που υπαρχει εδω και 190 χρονια.Ετσι θα καταλαβουμε πως φτασαμε εως εδω,και ετσι θα μπορεσουμε να ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ,οσοι μπορουμε,να βρουμε τροπους για να αλλαξουμε την μοιρα αυτου του τοπου,αν μπορει να αλλαξει πλεον.
Ξεκιναμε με την δημοσιευση κειμενων του Β.Ραφαηλιδη που ο ιδιος εγραψε και δημοσιευσε την δεκαετια του 1980,στην εφημεριδα ΕΘΝΟΣ,τοτε που σε ανυποπτο χρονο για πολλους απο εμας,ο Ραφαηλιδης με αυτα τα κειμενα του εκλαικευε το βιβλιο του επτανησιου διανοητη Γερασιμου Κακλαμανη.
Ο οποιος στο βιβλιο του <<ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ>>,ανελυε με φανταστικη μαθηματικη ακριβεια τις αιτιες της διαχρονικης Ελληνικης κακοδαιμονιας.

Β.Ραφαηλιδης Αθηνα Νοεμβριος 1987.

<<Τα κειμενα αυτου του τομου δεν γραφτηκαν με την προθεση να αποτελεσουν τα κεφαλαια ενος βιβλιου που εξ αρχης σχεδιαστηκε σαν τετοιο.Το βιβλιο που κρατατε στα χερια σας,προεκυψε παρεπιπτοντως μεσα απο το πρωτο κεφαλαιο,που ειναι μια παρουσιαση του σπουδαιου και εξαιρετικα χρησιμου βιβλιου του Γερασιμου Κακλαμανη <<Επι της δομης του Νεοελληνικου κρατους>>,(εκδοση του συγγραφεα Αθηνα 1986).Ομως γραφοντας το πρωτο διαπιστωσα οτι το θεμα δεν εξαντλειται,ουτε σε ενα,ουτε σε δυο,ουτε σε τρια κειμενα.Και ετσι προεκυψε οπως ειπα ηδη,μια σειρα κειμενων,δημοσιευμενων στο Εθνος της Κυριακης,που ολα αντλουν το αρχικο τους ερεθισμα απο το βιβλιο του Γ.Κακλαμανη.Που ωστοσο δεν το αναπαραγαγουν.Διοτι ο Κακλαμανης ειναι ιστορικος,πιο σωστα φιλοσοφος της ιστοριας.(Προκειται για επιστημονικη ειδικοτητα,αντικειμενο της οποιας δεν ειναι η ιστορικη καταγραφη των γεγονοτων,αλλα ο στοχασμος πανω σε αυτα).Ενω εγω δεν ειμαι ουτε ιστορικος ουτε φιλοσοφος της ιστοριας.Απλως με ενδιαφερει η ιστορια,οπως αλλωστε και πολλα αλλα.
Κυριως ομως με ενδιαφερει,οπως περιπου και τον Μισελ Φουκω,η επενεργεια της ιστοριας,πανω στην τρεχουσα και καθημερινη συμπεριφορα των ανθρωπων.Στο βιβλιο του Γ.Κακλαμανη βρηκα λοιπον,τα στοιχεια που απο καιρο εψαχνα για να τεκμηριωσω την αποψη,ΠΩΣ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ.Το πρωτο συνθετικο της λεξης <<Νεοελλην>>,δεν δηλωνει καν πως ειμαστε ο αδιασπαστος κρικος σε μια φυλετικη αλυσιδα,οπως θελουν να λενε ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΣΥΝΗΣ,αλλα ενας λαος διαφορετικος απο τους αρχαιους Ελληνες,που οι σχεσεις τους με αυτους,ειναι κατα το μαλλον και ηττον φαντασιακες,χωρις αυτο να σημαινει πως ειναι και ολοτελα φανταστικες.(Το φαντασιακο διαφερει του φανταστικου κατα το οτι,τα ιδεολογηματα που περιεπλακησαν μεσα στα πραγματικα και βεβαιωμενα γεγονοτα,εδωσαν σε αυτα μια διασταση καθαρα ιδεολογικη,μετατρεποντας ετσι την ιστορια σε ιδεολογια,δηλαδη,κανοντας την απο επιστημη,ιδεολογια,που εξ ορισμου μπορει να υπηρετει ποκιλες σκοπιμοτητες,πλην της επιστημονικης).Καποιοι ειχαν λογους να επιχειρησουν και να μεθοδευσουν την αναγωγη της Ελληνικης ιστοριας,σε <<συνεκτικη>> της εθνοτητας,ιδεολογια.Εκει που η εθνικη συνοχη δεν ειναι κατασταση απολυτα βεβαιωμενη απο την επιστημη της εθνολογιας και την ιδια την ζωη,εκει οπου το κρατος συσταθηκε τεχνητα με βαση την θρησκεια και μονο,μπορουμε να την δημιουργησουμε τεχνητα,με ιδεολογηματα που τα επιβαλλουμε με αστυνομικα μετρα.
Ειτε προκειται για τους Ελληνες Μουσουλμανους που βαπτιστηκαν βιαιως την δεκαετια 1830-1840,ειτε για τους Αρβανιτες που εγινα Ελληνες,ειτε μετεπειτα για τους κομμουνιστες που υπεγραφαν δηλωση νομιμοφροσυνης.
Ετσι φτασαμε στο οικτρο σημειο το <<εθνικως σκεπτεσθαι>> στην Ελλαδα να ειναι μελημα της Αστυνομιας και της Εκκλησιας,που αποφαινονταν μεχρι προσφατα ποιος ειναι και ποιος δεν ειναι Ελληνας.
 
Για την αστυνομια για παραδειγμα οι κομμουνιστες ηταν μεχρι προτινος ΜΗ ΕΛΛΗΝΕΣ,αλλα και για την εκκλησια,οπως και οι Ελληνες Μουσουλμανοι της Θρακης,ουδεποτε αναγνωριστηκαν Ελληνες ουσιαστικα,και σημερα απορουμε γιατι αυτοαποκαλουνται Τουρκοι. Ενω οι πρωην δοσιλογοι συνεχιζουν ακομα και σημερα να θεωρουνται ακραιφνεις Ελληνες.
Οταν λοιπον η διαφυλαξη της εθνικης ενοτητας,μετατιθεται σαν καθηκον στην Αστυνομια,κατι υποπτο πρεπει να συμβαινει σε αυτο το κρατος και μαλιστα εξ αρχης,απο συστασεως του.Και αυτο που συμβαινει ειναι πως η εννοια ΕΘΝΟΤΗΤΑ,δεν λειτουργει αβιαστα και αυθορμητα στην Ελλαδα,για λογους που θα τους δητε στα κειμενα που ακολουθουν με βαση το βιβλιο του Γερασιμου Κακλαμανη,<<Επι της δομης του Νεοελληνικου κρατους>>.

Η Αστυνομια ποτε δεν αναγνωρισε σαν επιστημονικα εγκυρη την εθνολογικη εννοια <<Νεοελλην>>,και αντ αυτης επεβαλε με την βια και τον καταναγκασμο την φαντασιακη εννοια <<Ελλην>>,εξαιρωντας ετσι απο την Νεοελληνικη εθνοτητα καθεναν που δεν ηταν σε θεση να προσκομισει πιστοποιητικα <<ελληνικης ευγενικης καταγωγης>>,δηλαδη δηλωσεις υποταγης στην εθνικιστικη εξουσια.Ο φυλετισμος που οι αρχαιοι Ελληνες τον καταργησαν απο την εποχη του Κλεισθενη,(καμμια δημοκρατια δεν μπορει να λειτουργησει σε φυλετικη βαση),συνεχιζει να θεωρειται στην χωρα μας το κυριο εθνολογικο δεδομενο,σε πεισμα ολων των κανονων της επιστημης της εθνολογιας.Στην Ελλαδα τους επιστημονες εθνολογους ανικατεστησαν οι αστυνομικοι βοηθουμενοι απο τους παπαδες και συνεπικουρουμενοι απο μερικες χιλιαδες ηλιθιους <<εθνολογους>>,που δεν ξερουν κατα που πεφτει η Ακροπολη,συνεργαζομενοι ολοι αυτοι με τους πολιτικους εξουσιαζοντες,απογονους των κοτσαμπασηδων.
Εμεις πιστευουμε πως η <<ελληνικοτητα>> ειναι μια εννοια υπαρκτη.Ωστοσο ειναι αδυνατον να νοησουμε αυτην την εννοια εξω απο την πολιτιστικη της διασταση.Ειμαστε λοιπον απογονοι των Αρχαιων Ελληνων μονο ως τον βαθμο που κληρονομησαμε τον πολιτισμο τους.Και βεβαια με την Αστυνομια να αποφαινεται ποιος εχει και ποιος δεν εχει μοιραδι σε αυτην την κληρονομια,ουτε λογος να γινεται για πολιτισμο σε τουτη την χωρα που δημιουργησε την Ευρωπαικη του παραλλαγη.
Λοιπον ειναι καιρος να εξελληνιστουμε και εμεις.Αυτα τα κειμενα οχι μονο δεν απορριπτουν την Ελληνικοτητα,αλλα την επιζητουν μετα ρομαντικης μανιας.
Μονο που αυτην την ρομαντικη μανια,την ψαχνουμε σε διαφορετικη κατευθυνση απο αυτη που μας υποδεικνυουν οι παπαδες,οι αστυνομικοι.

Ειναι ντροπη να μην εχουμε πληροφορηθει ακομα πως τον φυλετισμο τον καταργησε δια νομου ο Κλεισθενης,ανοιγοντας ετσι τον δρομο στην Αθηναικη Δημοκρατια,που σε καμμια περιπτωση,το ξανατονιζουμε,δεν ηταν δυνατον να οργανωθει σε φυλετικη βαση.Φυλες και φυλαρχοι σημερα υπαρχουν μονο στην Αφρικη,και οχι σε ολη την Αφρικη.
Παραταυτα επιμενουμε να αυτοχαρακτηριζομαστε Ευρωπαιοι.ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ,διοτι Ο ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ απο τον τοπο του Αρχαιος Ελληνικος Πολιτισμος στην Ευρωπη βρηκε καταφυγιο.ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΟΥΜΕ.Αξιζει τον κοπο.Μεσα απο τις καινουργιες συνθηκες που δημιουργηθηκαν απο την ενταξη μας στην ΕΟΚ,ο εξελληνισμος μας,δηλαδη ο εκπολιτισμος μας,καθισταται αναγκη επειγουσας προτεραιοτητας.Και τουτο για να μην μας αντιμετωπιζουν οι Ευρωπαιοι σαν Αφρικανους.Αλλα και για να βρουμε την χαμενη μας σοβαροτητα ως λαος.
Σε τουτον τον τοπο,σε αυτον τον λαο,που εκανε ολους τους αγωνες του ερημην του φυλετισμου,αξιζει μια καλυτερη μοιρα.Και οσοι επιμενουν στα περι <<καθαροτητας>> της φυλης βλακωδη,ας πανε στην Αφρικη να γινουν φυλαρχοι.Και ας σταματησουν να παρεμβαλλουν εμποδια στον Εξελληνισμο μας.Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ,ΓΙΝΕΤΑΙ.
Και αυτη ειναι η συναρπαστικη ιδιαιτεροτητα του ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.Οι αρχαιοι μας προγονοι θεωρουσαν ΕΛΛΗΝΑ,οχι αυτον που γεννιοταν Ελληνας,αλλα αυτον που υιοθετουσε τον Ελληνικο πολιτισμο.
ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ;;;
Οι παπαδες και οι αστυνομικοι δεν μας επετρεψαν να μαθουμε και πολλα πραγματα για αυτον.Καιρος ειναι λοιπον να ανακτησουμε τον φακελλωμενο μας πολιτισμο.Και ας μην επιτρεψουμε ποτε σε κανενα παπα,και σε κανενα αστυνομο,να αποφαινεται ηλιθια και αγραμματα,για το τι ειναι,και τι δεν ειναι Ελληνικο.
Διεκδικουμε το δικαιωμα να ειμαστε και να παραμεινουμε Ελληνες σε πεισμα της Αρχιεπισκοπης και της Αστυνομιας.
Τα πιστοποιητικα εθνικοφροσυνης καιρος ειναι να μπουν στο εθνολογικο μουσειο,για να θυμουνται οι επιγενομενοι,πως,αυτον τον τοπο τον κυβερνουσαν καποτε Αφρικανοι φυλαρχοι,μεταμφιεσμενοι σε Ελληνες,και να μας συγχωρουν οι γνησιοι Αφρικανοι,για την παραποιηση της εθνολογικης τους ιδιαιτεροτητας.>>
Βασιλης Ραφαηλιδης πρωτο απο τα 26 δημοσιευμενα κειμενα στο <<εθνος της Κυριακης>> Νοεμβριος 1987.
Βασισμενο στα πρωτα κεφαλαια του Βιβλιου του Γερασιμου Κακλαμανη <<Επι της δομης του Νεοελληνικου κρατους>>Σημειωνω οτι τοτε ισχυει στις αστυνομικες ταυτοτητες <<χριστιανος Ορθοδοξος>>,οποτε πας μη τετοιος οχι Ελλην!!!


Υ.Γ.Δεν ειναι αναγκη να τονισουμε την επικαιρη σημασια του παραπανω κειμενου,ακομα και σημερα,οπου οι λεγομενοι αγανακτισμενοι στην ΑΝΩ ΠΛΑΤΕΙΑ,με τις Ελληνικες σημαιες,καταριοντουσαν σαν μαυροφορουσες καλογριες <<τους εχθρους των Ελληνων>> σε ολον τον πλανητη,απο Εβραιους,Εξωγηινους εως και τον Ποπαυ και τον Πιτερ-Παν....!!!!
Το ουρλιαχτο της φυλετικης καθαροτητας,στην ανω πλατεια δεν ειναι δυνατον να δωσει λυση,παρα οπισθοδρομηση στην <<ανατολη του Νεοοθωμανισμου>>.
Για την κατω πλατεια,αυτη ειναι μια αλλη ιστορια,εγω ως παλια καραβανα,τους ξερω λογω <<εξ αιματος συγγενειας>>,αλλα και για αυτους ο Ραφαηλιδης στα επομενα κειμενα,βασισμενος στο βιβλιο του Γ.Κακλαμανη <<επι της δομης του Νεοελληνικου κρατους>>,πολλα τους εχει μαζεμενα........


ΕΠΟΜΕΝΟ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου