Powered By Blogger

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ,ΔΙΚΑ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ,ΔΙΚΑ ΜΟΥ!!!

ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ,ΔΙΚΑ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ,ΔΙΚΑ ΜΟΥ!!!
Τό Ανώτατο Συνταγματικό Δικαστήριο τής Γερμανίας, αποφασίζει αύριο.εάν ό μόνiμος μηχανισμός στήριξης,δηλαδή εάν απλά οι Γερμανοί φορολογούμενοι,(<τοκογλύφοι> γιά τούς κ.κ Τσίπρα και Μιχαλολιάκο),θα πρέπει να ακουμπήσουν τα περισσότερα λεφτά,γιά να πληρωθούν οι Ελληνες Δημόσιοι υπάλληλοι,τα Ειδικά μισθολόγια,οι άγαμες θυγατέρες,οι Δικαστές,οι συν
ταξιούχοι καί τα φάρμακα.
Οι Ελληνες Δικαστές,από τήν άλλη θεωρούν ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ,τίς μειώσεις στούς μισθούς τους.
Εάν τό συνταγματικό δικαστήριο τής Γερμανίας αύριο αποφασίσει πώς είναι αντισυνταγματικό γιά τόν Γερμανικό Λαό νά ταίζει τούς Ελληνες Δημοσίους υπαλλήλους,μιάς καί οι <<Υδραίοι>> πανταχόθεν,δέν πληρώνουν φόρους,ελπίζουμε νά μήν προσφύγουν στό Δικαστήριο τής Χάγης η ΑΔΕΔΥ και οι Δικαστές,προκειμένου νά ζητήσουν τήν ακύρωση τής απόφασης τού Συνταγματικού δικαστηρίου τής Γερμανίας,ως ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ!!
Κύριοι νά τα πούμε τα πράγματα μέ τό όνομά τους:
Τό,<<Καί τα δικά μου,δικά μου καί τα δικά σου,δικά μου>>,δέν περιέχει στοιχεία Εθνικής αξιοπρέπειας ,αλλά μάλλον ΣΤΟΙΧΕΙΑ <ΕΘΝΙΚΗΣ> ΤΡΑΚΑΣ!!!
Δέν νομίζετε;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου