ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΑΦΙΟΖΟΙ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
"Η κρίση αξιοπιστίας που δοκιμάζει το Μετρό χρονολογείται από το καλοκαίρι του 2010. Τότε οι εργαζόμενοι εγκαινίασαν μία σειρά κινητοποιήσεων, αντιδρώντας στην μη ανανέωση των συμβάσεων 280 εργαζομένων, που είχαν προσληφθεί «από το
παράθυρο», σύμφωνα με το πόρισμα του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή.
Οι προσλήψεις αυτές είχαν πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο του 2009, δύο μήνες πριν το πολιτικό σκηνικό αλλάξει (εκλογές Οκτωβρίου 2009), εκτοξεύοντας τις ζημιές της ΑΜΕΛ, για το 2009, στα 19,8 εκατ. ευρω"
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1713624
"Η κρίση αξιοπιστίας που δοκιμάζει το Μετρό χρονολογείται από το καλοκαίρι του 2010. Τότε οι εργαζόμενοι εγκαινίασαν μία σειρά κινητοποιήσεων, αντιδρώντας στην μη ανανέωση των συμβάσεων 280 εργαζομένων, που είχαν προσληφθεί «από το
παράθυρο», σύμφωνα με το πόρισμα του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή.
Οι προσλήψεις αυτές είχαν πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο του 2009, δύο μήνες πριν το πολιτικό σκηνικό αλλάξει (εκλογές Οκτωβρίου 2009), εκτοξεύοντας τις ζημιές της ΑΜΕΛ, για το 2009, στα 19,8 εκατ. ευρω"
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1713624
Πώς... εκτροχιάστηκε η Αττικό Μετρό - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
www.capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου