Συνεχεια απο την ΑΡΧΙΚΗ αναρτηση Φωτογραφιες απο την Ελλαδα.1910-1952.
Στο τέλος τής ανάρτησης δείτε το link:Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ,90 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ 200 ΦΩΤΟ......
ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΛΛΟ ΈΝΑ LINK ΜΕ ΣΠΑΝΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΔΩ.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ,90 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.
Στο τέλος τής ανάρτησης δείτε το link:Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ,90 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.
ΣΑΒΒΑΤΟ 7 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1928.ΑΘΗΝΑ. ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΜΕΛΙΟΥ ΛΙΘΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΥΠΟΓΕΙΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ. |
1924.ΑΘΗΝΑ. ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΣΤΑ ΧΑΥΤΕΙΑ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΜΟΝΟΙΑΣ. ΜΟΝΙΠΠΑ ΑΜΑΞΑΚΙΑ ΣΤΑΘΜΕΥΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ. |
1921.ΑΘΗΝΑ. ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ KΑΦΕΝΕΙΟΥ ΝΕΟΝ. ΣΤΑΘΜΕΥΜΕΝΑ ΤΑ ΜΟΝΙΠΠΑ ΑΜΑΞΑΚΙΑ. |
1923.ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ. ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ ΤΡΕΝΟΥ ΣΕ ΣΤΑΣΗ. ΠΛΗΘΟΣ ΚΟΣΜΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟ. Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΡΑΒΗΧΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΛΟΡΔΟΥ ΒΥΡΩΝΑ. |
1923.Ο ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ ΚΑΙ Η ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ ΣΕ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΗΣ ΟΙΚΙΑΣ ΤΗΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ ΣΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ. |
1924.ΑΘΗΝΑ. ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙΟΥ. ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΛΟΦΟΥ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ. Η ΛΗΨΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΟ ΑΙΟΛΟΥ. |
1924.Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ, Ο ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΓΟΝΑΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΕΝ ΠΛΩ ΠΡΟΣ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ, ΟΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΛΟΡΔΟΥ ΒΥΡΩΝΑ |
1925.ΑΘΗΝΑ. ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΜΕ ΒΡΑΔΙΝΑ ΕΝΔΥΜΑΤΑ. ΜΙΑ ΝΕΑΡΗ ΚΟΠΕΛΑ ΦΟΡΑ ΚΟΡΔΕΛΑ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ MISS ΚΟΚΚΙΝΙΑ. |
1928.ΑΘΗΝΑ. Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΠΕΝΑΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΟ ΨΥΧΙΚΟ. ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΞΕΝΟΥ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΩΝ |
1928.ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ. ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ. ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΑΠΟΒΑΘΡΑΣ ΜΕ ΣΤΑΘΜΕΥΜΕΝΟ ΤΡΕΝΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΕ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΠΕΖΟΥΣ. |
1929.ΑΘΗΝΑ. ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ. ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ. ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ. ΠΛΗΘΟΣ ΚΟΣΜΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟ. |
1930-31.Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΒΑΓΟΝΙ ΤΡΕΝΟΥ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ. ΕΥΖΩΝΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΛΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΒΑΓΟΝΙ. |
1930.ΑΘΗΝΑ. ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΘΗΣΕΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΣΤΕΡΟΣΚΟΠΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ. |
1936.ΑΘΗΝΑ. ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΓΕΙΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΤΗΣ ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ. ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ EXCELSIOR KAI P |
1937.ΑΘΗΝΑ. Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΕΤΑΞΑΣ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟ Β ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΟΧΟ ΠΑΥΛΟ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΟΥ 1ου ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΕΖΙΚΟΥ. |
1944.ΑΘΗΝΑ. ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ. ΤΕΛΕΤΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΣΤΕΦΑΝΩΝ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ. |
ΑΘΗΝΑ. ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΑΝΩΝ. ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΣΤΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ, ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΤΟΥ ΕΑΜ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ 3ης ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1944. |
ΑΘΗΝΑ. ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ. ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΑΜ ΓΙΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΤΗΣ 3ης ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ. Η ΠΟΜΠΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ |
ΑΘΗΝΑ. ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ. ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΑΒΑΣΙΛΕΥΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ |
ΑΘΗΝΑ. ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ. ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΜΕ ΛΑΒΑΡΑ ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΑΜΑΛΙΑΣ. ΠΛΗΘΟΣ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ. |
ΟΚΤ.1922.ΘΗΝΑ. Ο ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ ΕΚΦΩΝΕΙ ΛΟΓΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΩΣΤΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΑΝΑΚΤΟΡΩΝ (ΒΟΥΛΗ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ. |
ΑΘΗΝΑ. ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ. ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΑΜ ΓΙΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΤΗΣ 3ης ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ. Η ΠΟΜΠΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ. |
1920.ΑΘΗΝΑ. Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΙΩΝ ΑΣΩΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΘΗΣΕΙΟ. ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΚΑΡΑ. |
ΑΘΗΝΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 1930.ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΡΜΑ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΥ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ. ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΜΕ ΠΡΟΒΑΤΑ. ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟ ΚΤΙΣΜΑ OΠΟΥ ΣΤΕΓΑΖΟΤΑΝ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ ΜΟΛΑ |
1936.ΑΘΗΝΑ. ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΣΕ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ. ΝΕΑΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΙ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΧΑΡΤΑΕΤΟ. |
1924.ΠΕΙΡΑΙΑΣ. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΑΥΛΟΣ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ. |
ΠΕΙΡΑΙΑΣ.1923 ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΑΙΧΜΑΛΩΤΩΝ ΤΟΥ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ. ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΙ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΙΒΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΛΟΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ. |
1922.ΠΕΙΡΑΙΑΣ.1930 ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΜΕ ΠΛΟΙΟ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΟ. |
ΠΕΙΡΑΙΑΣ. ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΑΚΤΗ ΜΙΑΟΥΛΗ. ΚΟΣΜΟΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΞΥ 1923-1929. |
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 1922.ΠΕΙΡΑΙΑΣ. Η ΑΦΙΞΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΙΧΜΑΛΩΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ.ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ |
1922.ΠΕΙΡΑΙΑΣ. Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ. ΣΚΗΝΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΕΣ ΣΕ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ. ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ TA ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ. |
ΠΕΙΡΑΙΑΣ. ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ. |
1922,ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ.ΠΕΙΡΑΙΑΣ. ΡΑΚΕΝΔΥΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ. |
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 1922.ΠΕΙΡΑΙΑΣ. ΣΚΗΝΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΕΣ ΣΕ ΔΡΟΜΟ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ. |
1925.ΑΘΗΝΑ. ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ (Τ. Τ. Τ.), ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΡΟ Β. ΜΕΛΑ, ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ (ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΤΖΙΑ). Η ΛΗΨΗ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΙΟΛΟΥ. |
1924.ΑΘΗΝΑ. ΚΟΠΕΛΕΣ ΝΤΥΜΕΝΕΣ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΣΤΟΛΕΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΜΑΞΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΗ ΜΕ ΣΑΝΟ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΖΑΠΠΕΙΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ. ΠΛΗΘΟΣ ΚΟΣΜΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΩΝ ΑΝΘΕΣΤΗΡΙΩΝ. |
1924.ΑΘΗΝΑ. ΑΜΑΞΑ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΑΡΜΑ, ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΖΑΠΠΕΙΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ. ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΑΡΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΑΝΘΕΣΤΗΡΙΩΝ. |
ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΑΘΗΝΑ,ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΟ 1929. |
1937.ΑΘΗΝΑ. ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ME XIONIA ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΦΟ ΤΟΥ ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ. |
1929.ΑΘΗΝΑ. ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΜΕ ΧΙΟΝΙΑ. |
1927.ΑΘΗΝΑ. ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ. ΤΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ ΖΑΧΑΡΑΤΟΥ, ΣΤΟ ΙΣΟΓΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΒΟΥΡΟΥ. ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΘΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ. ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΣΚΟΥΛΟΥΔΗ ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ. |
ΑΘΗΝΑ. ΔΕΚΕΜΒΡΙΑΝΑ.1944. ΑΠΟΨΗ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΜΑΡΝΗ. |
ΑΘΗΝΑ. ΔΕΚΕΜΒΡΙΑΝΑ. ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ. |
1920.ΑΘΗΝΑ. ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΣΚΟΥΛΟΥΔΗ. ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΑ ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ. |
1920.ΑΘΗΝΑ. ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΧΙΟΝΟΠΟΛΕΜΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΖΑΠΠΕΙΟ ΜΕΓΑΡΟ. ΑΡΧΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ 1920.ΑΘΗΝΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ. |
1920.ΑΤΤΙΚΗ. ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ. ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΛΟΥΟΜΕΝΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ. |
1920.ΑΤΤΙΚΗ. ΧΟΛΑΡΓΟΣ. ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ. ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΝΕΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΡΟΚΑ. ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΖΩΟ. |
1932.ΠΑΛΑΙΑ ΒΟΥΛΗ. Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΤΕΡΥΓΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΩΝ. |
ΑΘΗΝΑ.25 ΟΚΤ.1929 ΕΓΚΑΙΝΙΑ TOY ΦΡΑΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΑΥΛΟΣ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ . |
ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΦΡΑΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ. ΠΛΗΘΟΣ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΜΙΛΙΑ. ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΑΥΛΟΣ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ, Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ |
1959.ΑΘΗΝΑ. ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΒΙΛΑΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΥΣ. |
1921.ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ. VII ΜΕΡΑΡΧΙΑ. ΣΤΑΘΜΕΥΜΕΝΟ ΤΡΕΝΟ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ. ΟΠΛΙΤΕΣ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΡΑΓΕΣ. |
1922.ΑΘΗΝΑ. ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΕΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΓΟΝΑΤΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ. ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΝΑΟΥ. |
ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΛΛΟ ΈΝΑ LINK ΜΕ ΣΠΑΝΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΔΩ.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ,90 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου