ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ.Εξαιρετικά σέ όλους τούς Νεοέλληνες πού πιστεύουν πώς τά αίτια τής κατάντιας τής Χώρας,βρίσκονται εκτός συνόρων.
Αλήθειες πού όλοι ξέρουμε αλλά τίς θάβουμε.
Είναι απολαυστικός.Διαβάστε τόν!!!
"Η εκκλησία λοιπόν είναι βαθειά χωμένη μέσα στό κράτος καί εάν τό Ελληνικο κράτος,δεν την πετάξει έξω απο τα σωθικά του,δεν θα γίνει ποτέ σοβαρό κράτος,αλλά κράτος περίγελου.Ωστόσο το κράτος έχει τους λόγους του,που υποτάσσεται στην Εκκλησία,και ας διακηρύσσει υποκριτικότατα πως δεν υποτάσσεται.
Που αλλου να υποταχτεί;;
-Στην ανύπαρκτη εθνική συνείδηση;
-Στην φανταστική <εθνική ομοψυχία>>,που όλο κρύβεται καθώς την ψάχνουν;
-Στην στρεβλωμένη κοινωνικότητα του Νεοέλληνα απατεώνα-φοροφυγά,που αντιμετωπίζει τον συνέλληνα σαν εξ ορισμού εχθρό του,που πρέπει πάση θυσία να κατατροπωθεί,με μέσα θεμιτά,αλλά κυρίως αθέμιτα;
-Στον Ελληνα πολιτικάντη,που άλλα λέει,άλλα σκέφτεται,και άλλα πράττει;
-Στον Ελληνα πολιτικό της αλλαγής που θέλει να αλλάξει τα πάντα,εκτός απο το δικό του ήθος;
-Στον εργολάβο δημοσίων έργων,που αντιλαμβάνεται πολύ καλά την έννοια <δημόσιο>,αλλά καθόλου την έννοια <έργο>;
-Στον γιατρό που γιατρεύει επιτυχέστατα το πορτοφόλι του και παρεπιπτόντως και τον ασθενή;
-Στον δάσκαλο που κανοναρχεί βαριεστημένος,και πεινασμένος για τα <ελληνοχριστιανικά ιδεώδη>,όπως τα βρήκε γραμμένα στο σχολικό εγχειρίδιο;
-Στον Πολειδόμο που έστησε με τίς δωροδοκίες που πήρε,ολόκληρες αυθαίρετες εκτάσεις;
-Στον αστυνόμο, που παίρνοντας αφορμή απο την εξουσία του παρανομεί και δωροδοκείται;
-Η στον Τελώνη,που εξαγοράζει μια χρυσοφόρα διευθυντική θέση γιά νά κάνει τό πετρέλαιο νεράκι;
-Στον ελεγκτή της εφορίας,που διαπραγματεύεται με τον κάθε έμπορο το ποσόν της συναλλαγής,που θα βάλει στην τσέπη,προκειμένου να κάνει <το λειτούργημα του>;
H τόν <ανεξάρτητο> Δικαστή πού εκλαμβάνει τήν ανεξαρτησία του ώς αυθαιρεσία και πηγή παράνομου πλουτισμού;
-Στον ανώτερο υπάλληλο προμηθειών που φορά τήν στολή τού Εθνους;
-Στον δήμαρχο που βλέπει τον Δήμο ως μέσο πλουτισμού;
-Στον έμπορο,που νομίζει οτι ο Φ.Π.Α είναι δικό του κέρδος,και αφού τον έχει πάρει απο τον καταναλωτή τοις μετρητοίς,δεν τον αποδίδει στο κράτος,παρά τον τρώει στα σκυλάδικα;
Που θα μπορούσε να στηριχθεί ένα τέτοιο απατεωνίστικο κράτος μέχρι τα μπούνια;
To κράτος για να είναι σοβαρό σαν τέτοιο,κάπου πρέπει να στηριχτεί εν πάση περιπτώσει.Και ελείψει σοβαρότερων στηριγμάτων,το Νεοελληνικό κράτος,'αρπαξε τήν μαγκούρα τού Δεσπότη Καί έγινε <Ελληνορθόδοξο> καί Ελληνοχριστιανικό"
Βασίλης Ραφαηλίδης,σειρά άρθρων του στό Εθνος τής Κυριακής Ιούλιος 1987,από μιά σειρά άρθρων.Τό παραπάνω είναι απόσπασμα από τό άρθρο του:ΕΛΛΑΔΑ,ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ
Αλήθειες πού όλοι ξέρουμε αλλά τίς θάβουμε.
Είναι απολαυστικός.Διαβάστε τόν!!!
"Η εκκλησία λοιπόν είναι βαθειά χωμένη μέσα στό κράτος καί εάν τό Ελληνικο κράτος,δεν την πετάξει έξω απο τα σωθικά του,δεν θα γίνει ποτέ σοβαρό κράτος,αλλά κράτος περίγελου.Ωστόσο το κράτος έχει τους λόγους του,που υποτάσσεται στην Εκκλησία,και ας διακηρύσσει υποκριτικότατα πως δεν υποτάσσεται.
Που αλλου να υποταχτεί;;
-Στην ανύπαρκτη εθνική συνείδηση;
-Στην φανταστική <εθνική ομοψυχία>>,που όλο κρύβεται καθώς την ψάχνουν;
-Στην στρεβλωμένη κοινωνικότητα του Νεοέλληνα απατεώνα-φοροφυγά,που αντιμετωπίζει τον συνέλληνα σαν εξ ορισμού εχθρό του,που πρέπει πάση θυσία να κατατροπωθεί,με μέσα θεμιτά,αλλά κυρίως αθέμιτα;
-Στον Ελληνα πολιτικάντη,που άλλα λέει,άλλα σκέφτεται,και άλλα πράττει;
-Στον Ελληνα πολιτικό της αλλαγής που θέλει να αλλάξει τα πάντα,εκτός απο το δικό του ήθος;
-Στον εργολάβο δημοσίων έργων,που αντιλαμβάνεται πολύ καλά την έννοια <δημόσιο>,αλλά καθόλου την έννοια <έργο>;
-Στον γιατρό που γιατρεύει επιτυχέστατα το πορτοφόλι του και παρεπιπτόντως και τον ασθενή;
-Στον δάσκαλο που κανοναρχεί βαριεστημένος,και πεινασμένος για τα <ελληνοχριστιανικά ιδεώδη>,όπως τα βρήκε γραμμένα στο σχολικό εγχειρίδιο;
-Στον Πολειδόμο που έστησε με τίς δωροδοκίες που πήρε,ολόκληρες αυθαίρετες εκτάσεις;
-Στον αστυνόμο, που παίρνοντας αφορμή απο την εξουσία του παρανομεί και δωροδοκείται;
-Η στον Τελώνη,που εξαγοράζει μια χρυσοφόρα διευθυντική θέση γιά νά κάνει τό πετρέλαιο νεράκι;
-Στον ελεγκτή της εφορίας,που διαπραγματεύεται με τον κάθε έμπορο το ποσόν της συναλλαγής,που θα βάλει στην τσέπη,προκειμένου να κάνει <το λειτούργημα του>;
H τόν <ανεξάρτητο> Δικαστή πού εκλαμβάνει τήν ανεξαρτησία του ώς αυθαιρεσία και πηγή παράνομου πλουτισμού;
-Στον ανώτερο υπάλληλο προμηθειών που φορά τήν στολή τού Εθνους;
-Στον δήμαρχο που βλέπει τον Δήμο ως μέσο πλουτισμού;
-Στον έμπορο,που νομίζει οτι ο Φ.Π.Α είναι δικό του κέρδος,και αφού τον έχει πάρει απο τον καταναλωτή τοις μετρητοίς,δεν τον αποδίδει στο κράτος,παρά τον τρώει στα σκυλάδικα;
Που θα μπορούσε να στηριχθεί ένα τέτοιο απατεωνίστικο κράτος μέχρι τα μπούνια;
To κράτος για να είναι σοβαρό σαν τέτοιο,κάπου πρέπει να στηριχτεί εν πάση περιπτώσει.Και ελείψει σοβαρότερων στηριγμάτων,το Νεοελληνικό κράτος,'αρπαξε τήν μαγκούρα τού Δεσπότη Καί έγινε <Ελληνορθόδοξο> καί Ελληνοχριστιανικό"
Βασίλης Ραφαηλίδης,σειρά άρθρων του στό Εθνος τής Κυριακής Ιούλιος 1987,από μιά σειρά άρθρων.Τό παραπάνω είναι απόσπασμα από τό άρθρο του:ΕΛΛΑΔΑ,ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ