ΕΙΚΟΣΙ (20) ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΒΑΘΕΙΑ ΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΑΝ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟΥ
ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 190 ΧΡΟΝΙΑ,ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΘΥΤΕΡΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΘΗΛΩΣΗ,ΑΓΚΥΛΩΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ. ΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΡΑΦΑΗΛΙΔΗ <,ΚΩΜΙΚΟΤΡΑΓΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ>>,ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ <<Η ΕΛΛΑΣ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ>>
Στα πρωτα ελληνικα συνταγματα οριζεται σαφως πως καθε Βουλευτης εκπροσωπει το Εθνος και οχι την επαρχια του.Σημερα θα ηταν χονδροειδες αν διευκρινιζαμε πως ο βουλετης δεν πρεπει να ειναι τοπαρχης εντεταλμενος να υπερασπιζεται στην βουλη τα τοπικα συμφεροντα,αλλα ενας πατριωτης που φροντιζει για το καλο της πατριδας του,στην οποια ανηκει, βεβαια,και η εκλογικη του περιφερεια.
Ομως βρεστε μου εσεις εναν βουλευτη που καταλαβαινει την ουσιωδη διαφορα αναμεσα στις εννοιες<<πατριδα>> και <<ιδιαιτερη πατριδα>>.Στην συνειδηση του ,προεχει παντα η εννοια <<ιδιαιτερη πατριδα>>,που υπερκαλυπτει και καπελωνει την εννοια<<πατριδα>>.
Και ετσι στην βουλη δεν αντιπαρατιθενται ανθρωποι με διαφορετικες αποψεις για το τι πρεπει να γινει για να προκοψει η πατριδα,αλλα ΤΟΠΑΡΧΕΣ,που προασπιζονται τα συμφεροντα της <<ιδιαιτερης πατριδας>,αδιαφορωντας πληρως αν αυτα βλαπτουν τις
αλλες <<ιδιαιτερες πατριδες>>,και συνεπως την πατριδα.
Ειναι ενα ανοητο σοφισμα εθνικιστων το επιχειρημα συμφωνα με το οποιο αυτη η πρωτογονη τοπικιστικη νοοτροπια καταγεται απο την αρχαια ελληνικη πολη κρατος.
Η αρχαια πολη -κρατος ηταν ενα αυτονομο κρατος,με δικα του αυτονομα συμφεροντα,και θα μπορουσε να ισοπεδωσει εντελως μια αλλη πολη-κρατος,αδιαφορωντας πληρως για τον κοινο τους πολιτισμο.
ΟΜΩΣ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΟ ΚΡΑΤΟΣ.ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ;;
Η συμπεριφορα μας δειχνει πως δεν ειναι.
Ωστοσο η εχθροτητα αναμεσα στις διαφορες ελληνικες περιοχες,που τα πρωτα ελληνικα συνταγματα τις υπονοουν σαφεστατα,οπως μας αφηνει να καταλαβουμε ο Γερασιμος Κακλαμανης,δηλωνει εμμεσως πλην σαφως πως αυτο οφειλεται στην ανυπαρξια εθνικης
συνειδησης,πραγμα που φαινεται καθαρα απο την συνεχη επιμονη των ελληνικων συνταγματων,αλλα και των νομων,σε νομικιστικους ορισμους της εθνοτητας,την στιγμη που και οι κοττες γνωριζουν πως το εθνος δεν ειναι νομικη,αλλα πολιτιστικη εννοια,αντιθετα απο το κρατος που ειναι καθαρα νομικη εννοια.
συνειδησης,πραγμα που φαινεται καθαρα απο την συνεχη επιμονη των ελληνικων συνταγματων,αλλα και των νομων,σε νομικιστικους ορισμους της εθνοτητας,την στιγμη που και οι κοττες γνωριζουν πως το εθνος δεν ειναι νομικη,αλλα πολιτιστικη εννοια,αντιθετα απο το κρατος που ειναι καθαρα νομικη εννοια.
Αλλο Ελλην υπηκοος (υπακουος στους νομους του ελληνικου κρατους),και αλλο Ελλην υπηκοος,(υπακουος στους νομους αλλου κρατους),που ωστοσο ειναι και παραμενει Ελληνας διοτι δεν εχει ξεχασει τον ελληνικο πολιτισμο,τα ελληνικα ηθη και κυριως την ελληνικη γλωσσα.
Αν χασει αυτα εχει χασει την εθνικοτητα του,Ενω την Ελληνικη υπηκοοτητα θα την χασει μονο αν του αφαιρεθει νομικα.
Ομως πως να αποχτησουμε εθνικη συνειδηση οι ερμοι,οταν συνεχως μας πιπιλιζουν το μυαλο,πως μαζι με τους αρχαιους Ελληνες κληρονομησαμε και τους Βυζαντινους;;
Aφου το Βυζαντιο ηταν αυτοκρατορια πως ειναι δυνατον να υπαρχει μεσα σε αυτο εθνικη συνειδηση,βρε ηλιθιοι;;
ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ,Ω ΜΩΡΟΙ ΚΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ;;;
Η Αυτοκρατορια ειναι εξ ορισμου πολυεθνικη.
Συνεπως δεν μπορεις να ισχυριζεσαι οτι εισαι κληρονομος του βυζαντινου πολιτισμου,και ταυτοχρονα να λες πως εισαι Ελλην.
Το Βυζαντιο δεν ηταν Ελληνικο κρατος,ηταν πολυεθνικη αυτοκρατορια,οπως ολες οι αυτοκρατοριες,οπως η Ρωμαικη,η Οθωμανικη,
Και ΦΥΣΙΚΑ Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΤΑΝ ΠΑΝΕΘΝΙΚΗ,ασχετως αν ο πρωτος τροπος διαδοσης ηταν η ελληνικη γλωσσα.
Αυτο ειναι στοιχειο πολιτιστικης κληρονομιας,ουτε εθνικης ουτε θρησκευτικης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου