ΕΙΚΟΣΙ (20) ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΒΑΘΕΙΑ ΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΑΝ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟΥ
ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 190 ΧΡΟΝΙΑ,ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΘΥΤΕΡΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΘΗΛΩΣΗ,ΑΓΚΥΛΩΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ. ΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΡΑΦΑΗΛΙΔΗ <,ΚΩΜΙΚΟΤΡΑΓΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ>>,ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ <<Η ΕΛΛΑΣ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ>>
Η δικαιικη υποσταση του Νεοελληνικου κρατους εξαντλειται κατ αναγκην,εξαντλειται κατ αναγκην στους διοικητικους τροπους που θα μπορουσαν να το συντηρουν,λεει ο Γερασιμος Κακλαμανης στο βιβλιο του,<<Η ΕΛΛΑΣ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ>>.
Αυτο σημαινει πως υπαρχουμε σαν κρατος μονο γιατι οι νομοι συντηρουν ενα κρατος πνιγμενο στους νομους,και οχι γιατι υπαρχει και μια βαθυτερη αναγκη να υπαρξουμε σαν κρατος,(αν και ιστορικα μας δοθηκαν ευκαιριες και να υπαρξουμε ουσιαστικα,και ενιαια εθνικη-συλλογικη συνειδηση να διαμορφωσουμε).
Και δεν υπαρχει αυτη η βαθυτερη αναγκη,γιατι στην πραγματικοτητα,ποτε δεν πιστεψαμε πως ειμαστε Ελληνες,ποτε δεν αποκτησαμε ΕΝΙΑΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
Πιο σωστα το πιστευουμε,ως τον βαθμο που ειμαστε υποχρεωμενοι να το πιστεψουμε,προκειμενου να μην χασουμε τα προνομια που μας δινει ο νομος και η κομματοκρατια.
Η αστυνομοκρατια,λεει ο Γερασιμος Κακλαμανης,δεν ειναι αποκλειστικα φαινομενο της αστυνομιας,ειναι φαινομενο απολυτα συνυφασμενο με την ελληνικη δημοσια διοικηση.
Ο καθε υπαλληλισκος,που τον πληρωνει το δημοσιο ταμειο(απο τα δανεια του εξωτερικου συνηθως),αισθανεται να εχει δικαιωματα πανω σου και σε βασανιζει σε ταλαιπωρει.
Ο καθε κερατας που ετυχε να βρισκεται σε ενα ποστο,ασκει σταθερα πανω σου τον μαζοχισμο του.
Ενα αθροισμα δικτατορων που το παιζουν δημοκρατες.
Τουτο συμβαινει σε αυτον τον τοπο,διοτι ολοι ουρλιαζουν σε αυτον τον τοπο πως ειναι γνησιοι Ελληνες.
Και το βιβλιο συνεχιζει.
Και ουρλιαζουν περι ελληνικης γνησιοτητας,χωρις κατα βαθος να αισθανονται Ελληνες.
Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΕΛΛΗΝΑ.
Και πολυ σωστα.Η μαζικη ψυχολογια δεν λαθευει ποτε.
Και η αυθορμητη συμπεριφορα δεν ειναι ποτε αναιτια.
Ξερουμε πως ειμαστε Ελληνες κατ απονομη και κατα χρισμα,ξερουμε πως σε αυτον τον τοπο,ζει και δουλευει καθε καρυδιας καρυδι,ξερουμε πως χρωσταμε την εθνικη μας συνειδηση στον φοβο,ξερουμε πως ο Χωροφυλακας,δηλαδη ο νομος,θα μας αρπαξει απο το αυτι,αν αμφισβητησουμε την Ελληνικοτητα μας,ξερουμε πως αυτη η Ελληνικοτητα ειναι μονο μια νομικη κατασκευη.
Και το κυριοτερο ξερουμε πως πουθενα στον κοσμο οι νομοι δεν δημιουργησαν εθνικη συνειδηση,πουθενα στον κοσμο.
Γιατι να δημιουργηθει δια του νομου εδω;;
Το σημερινο μας χαλι,οφειλεται στο γεγονος δεν εχουμε σαφη ισχυρη και συγκροτημενη εθνικη συνειδηση,και αυτη την λιγη που εχουμε,ειναι τεχνητη και μας επιβληθηκε με τον νομο.
Και ομως με μια διαφορετικη παιδεια και κουλτουρα θα μπορουσαμε να εχουμε ενιαια συγκροτημενη και ισχυρη εθνικη συνειδηση, με εναν νεο διαφωτισμο και οχι με νομους και νομικα τερτιπια.
Οι ΗΠΑ ειναι ενα πολυεθνικο κρατος,ωστοσο ολοι αισθανονται Αμερικανοι Πολιτες,οι Γερμανοι σημερα,που καποτε μαυρισαν την ιστορια με τις θεωριες της φυλετικης καθαροτητας αποδεχονται μουσουλμανους,με Γερμανικη υπηκοοτητα σε πολιτικα ποστα.
Εμεις εδω θεωρουμε πως μονο οι <<εξ αιματος>> ελληνες εχουν προνομια,και υστερα απορουμε γιατι,ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ,αυτοαποκαλουνται <<τουρκοι.>>
Αλλωστε οι ισχυροι λαοι,ποτε δεν ειναι <<καθαροι>>.
Οι Γερμανοι το ισχυριστηκαν καποτε,και εγιναν ερειπια.
Εμεις εδω γιατι κοπτομαστε για την τεχνητη καθαροτητα;;
Για να χασουμε και τα λιγα που μας απεμειναν;;
Υ.Γ
Αληθεια αυτη η Κ.ΚΑΡΑΧΑΣΑΝ,που ειναι;;
Εννοω ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΑ ΜΑΣ,ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ,ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΑ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ;;
Toτε που τολμησε να βαλει υποψηφιοτητα για Νομαρχης,και ολοι οι <<απογονοι>>, του Σωκρατη και του Πλατωνα της την επεσαν!!!
Θυμαστε;;;
Θυμαστε,τοτε που για μια ακομα φορα,η Αγκυρα ετριβε τα χερια της και γελουσε,που μονοι μας....φωναζαμε πως δεν αποδεχομαστε <<τουρκους νομαρχες>>;;
ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ..ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ...ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΑ!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου